Sudah 2 Minggu Sabtu Saya Tidak Beroperasi. Maafkan Saya - PESURUHJAYA SUMPAH PENGADANG BARU , KUALA TERENGGANU

Monday 10 September 2018

Sudah 2 Minggu Sabtu Saya Tidak Beroperasi. Maafkan Saya

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Saya pohon maaf kerana staff saya tidak update status bahawa saya tidak dapat buka pejabat pada hari Sabtu 2 minggu berturut-turut. Saya mengharapkan pembantu saya update sebelum hari Sabtu, malangnya tidak juga di update. Nampak gayanya terpaksalah saya buat sendiri.

Saya tidak dapat beroperasi 2 minggu hari Sabtu berturut-turut dalam bulan September 2018 kerana urusan kerja dan juga bercuti.

Untuk mengantikan 2 hari Sabtu tersebut , saya telah buka pada Isnin 10.9.2018 dan akan buka pada hari Selasa ini 11.9.2018 bermula dari pukul 10 pagi hingga 12 tengahari sahaja memandangkan kedua-dua hari tersebut adalah hari bercuti.

Terima kasih


No comments:

Post a Comment