Pesuruhjaya Sumpah Shah Alam Buka Hari Sabtu/ TIada Borang Standard. - PESURUHJAYA SUMPAH PENGADANG BARU , KUALA TERENGGANU

Friday 11 January 2019

Pesuruhjaya Sumpah Shah Alam Buka Hari Sabtu/ TIada Borang Standard.

Seperti permohonan yang telah dibenarkan oleh Mahkamah Persekutuan , saya buka pejabat saya untuk servis pesuruhjaya sumpah pada hari Sabtu bagi memudahkan orang ramai yang tidak dapat hadir pada waktu kerja.

Jadual : Sabtu 12.1.2019 dari jam 10 pagi sehingga 12 tengahari sahaja.

TIADA BORANG STANDARD DISEDIAKAN.

Setelah meneliti arahan daripada Unit Pesuruhjaya Sumpah Malaysia, saya dapati borang standard tidak dibenarkan. Hanya borang kosong akuan sahaja di benarkan.

Saya setuju dengan arahan ini kerana seorang PJS tidak boleh mempengaruhi ayat-ayat yang perlu dideraf oleh Deponen.

Oleh itu harap maklum bahawa pejabat saya hanya akan sediakan borang akuan kosong sahaja bermula daripada sekarang.

Terima kasih

No comments:

Post a Comment