Pesuruhjaya Sumpah Shah Alam : 23.6.2018 Sabtu dibuka/ Commissioner For Oaths Opens on Saturday - PESURUHJAYA SUMPAH PENGADANG BARU , KUALA TERENGGANU

Friday 22 June 2018

Pesuruhjaya Sumpah Shah Alam : 23.6.2018 Sabtu dibuka/ Commissioner For Oaths Opens on Saturday

Salam hormat,

Pejabat Pesuruhjaya Sumpah dibuka pada 23.6.2017 Sabtu dari pukul 10 pagi sehingga 12 tgh. Call me 016-3863083

Servis PJS termasuk :
 Akuan sumpah
Borang pusaka kecil
Power of Attorney

Servis salinan diakui sah saya sediakan sebagai peguam sahaja.

Sila hubungi saya 016-3863083.  Pohon maaf sekiranya saya tidak dapat menjawab wassap apabila saya sedang bekerja. Harap tuan puan dapat call saya terus. Cara ke pejabat saya ada saya sediakan di dalam GPS dan Waze.

Namun sekiranya tuan puan tidak mengunakan GPS/WAZE - sila baca panduan berikut "

1) Apabila sampai di dalam Seksyen 18 Shah Alam - pastikan bangunan Ole- Ole dan Petron berada di belah kiri anda

2) Apabila sampai Mydin (sebelah kiri) - belok kanan di lorong berhadapan restoran Imtiyaz.

3) Perlahan kereta- Cari kedai hardware Jotun .

4) Lihat signboard besar Exclusive Collection (biru)

5) Pejabat saya di tingkat satu (Tetuan Nur Maidin & Co) di Wisma Exclusive Collection tersebut.




1 comment: