PESURUHJAYA SUMPAH SHAH ALAM : JADUAL WAKTU PEJABAT BARU (OFFICE HOURS COMMISSIONER FOR OATHS) - PESURUHJAYA SUMPAH PENGADANG BARU , KUALA TERENGGANU

Wednesday 8 March 2017

PESURUHJAYA SUMPAH SHAH ALAM : JADUAL WAKTU PEJABAT BARU (OFFICE HOURS COMMISSIONER FOR OATHS)


Setelah saya buka pejabat pada hari Sabtu , saya dapati lebih ramai memilih untuk datang pada hari Sabtu. Saya juga dapati selepas waktu lunch , bilangan pengunjung untuk dapatkan pesuruhjaya sumpah berkurangan kepada seorang untuk sehari. Ramai datang pada waktu pagi di mana saya amat hargai. Oleh itu bagi memberikan ruang kepada saya untuk menguruskan juga hal ehwal pejabat Nur Maidin & Co, saya hadkan jadual waktu pejabat bagi servis Pesuruh jaya Sumpah seperti berikut :

Isnin (Monday) - 8.30 am to 4.00 p.m

Selasa (Tuesday) - 8.30 am to 4.00 p.m

Rabu (Wednesday ) - 8.30 am to 4.00 p.m

Khamis (Thursday ) - 8.30 a.m to 4.00 p.m

Jumaat (Friday) - 8.30 a.m to 4.00 p.m



Sabtu (Saturday) - 10.00 a.m to 12.00 p.m

Pukul 4 petang ke atas saya peruntukkan untuk client bagi urusan guaman berjumpa saya. Terima kasih. Please call 03-55450171

No comments:

Post a Comment